7 Haziran 2014 Cumartesi
Messerschmitt Bf109G-6 Yakıt tüketimi
Profil : http://theprofilepaintshop.blogspot.com.tr/2014/05/bf109g-6-of-wilhelm-schilling-9jg54.html
Malumunuz biraz global olmak için artık ingilizce hazırlıyorum grafiklerimi. Neyse zaten anlıyan anlıyacaktır bu grafiği. Bf109G-6 acil durumlarda , genelde kalkış sırasında 465 litre/saat benzin yakmaktadır. Ucak havalandıktan sonra , yani ilk 100 metre irtifayı aldıktan sonra 280 km hıza ulaşır. Bf109 prosedur gereği, 280 km hızı koruyarak 1,3 ata manifold basınç tırmanma gaz ayarında saate 388 litre yakıt tüketir. Yaklaşık 6 km irtifaya kadar tırmanma gaz ayarında ucar. Bu irtifada manifoldunuza 1,15 ata basınç gaz verir, seyir hızınıda uçarsınız. Bf109G-6 8,2 km irtifada 620 km seyir hızı ile uçabilmektedir. Daha az yakıp havada daha fazla kalmak isterseniz 580 km hızla uçabilirsiniz. Bu seferde manifold basınçınızı 1,0 Ata düşürür saate 255 litre yakıt tüketim değeri ile havada süzülürsünüz. Unutmayın, bu irtifalarda rüzgarın hızı sizin için yararalı veya zararlı olabilmektedir. 100 km hızla esen rüzgar, arkadan esiyor ise hızınıza + 100 km biner, önden esiyor ise -100 km hızınız düşer. Tabi yer hızı bazında. Ucağınızın dayanıklılığı İAS üzerinden hesaplanmıştır. Gerçek hava hızı anlamına gelir. Bf109 Gustavların gövdesinin 750 km hız limiti vardır. Bu değer Gerçek hava hızına göredir. 8 km irtifada siz 300 IAS ile uçarsınız , ama bu değer yer hızına göre 650 km tekavul eder. Arkadan 100 km rüzgar yeseniz. 750 km yer hızı ile uçarsınız. Fakat ucağın İAS değeri 350 de kalmaya devam eder.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
belki DCS WWII: Europe 1944 da tam anlamıyla yaparlar şu uçakları. en azından piyasaki çoğu similasyon dan daha gerçekçi similasyon olacağı kesin
YanıtlaSil